lördag, november 19, 2005

Den sjätte dagen: suck

det är nån anonym idiot som undrar:

"Då undrar ju jag och mitt ego om vi som inte står omnämnda (i bloggen) liksom har gått obemärkt förbi? liksom smultit in i dansmattan eller projektionerna och inte tagit någon egen synlig form?"

vad ska jag säga… lilla gumman, att du gör dig osynlig är ditt eget problem. ta eget ansvar - ta plats - istället för att gnälla. du är välkommen upp ur mattan när du själv väljer det. vill du dväljas bland de andra i skuggorna passar det mig alldeles utmärkt. personer med borderlineproblematik "jag och mitt ego" bör slå följe med frk bärfis till närmsta pollakseminarium.

för att inte orsaka fler missförstånd: de som inte omnämnts i bloggen är ointressanta (en del kan ha slunkit med trots löjeväckande transparans).

inga fler drömmar om niklas hårfager (rydén). inget mer fjäsk. inga fler danser. nu är han också borta.

om inte jag finns, finns ingen annan heller.