torsdag, november 17, 2005

Den fjärde dagen: svarta hål

jag tror det är svarta hål i dansmattan. flera deltagare har försvunnit. de är som uppslukade. jag saknar inte nån särskild. paula är mest borta. gunilla kanske har blivit utvisad. eller så har hon gömt sig igen. anna försvann nära soprummet. anna (lilla anna) har jag kanske sett men aldrig hört tala. är hon ihop med woody?

hej woody, jag vill också bli genomlyst och analyserad!

uncas? vem tusan var det igen? och vad är det för namn. låter som om hans bortskämda storebrorsa var inne i sin cowboy & indianperiod när namnfrågan skulle lösas. tänk att föräldrar var slappa redan då. vad kunde hunkyuncie göra? bara flyta med därinne i det varma fostervattnet. stackars barn. jag kan ta över hans häst. visst har han väl en häst?

förresten tycker jag bra om ekorrar också. de lyssnarpå mig. det finns en ekorre i ensemblen. jag vill vara lite mer som hon. hon gillar inte barbiedockor. hon gillar bara mig. nu är det min tur att vara prinsessa.